Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Супрунова Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Бойко М. Холістичний маркетинг на підприємствах готельного господарства [Електронний ресурс] / М. Бойко, Є. Супрунова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 1. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_1_7 Представлено результати досліджень щодо доцільності формування холістичного маркетингу на підприємствах готельного господарства. Проаналізовано сутність холістичного маркетингу. Запропоновано ключові характеристики формування концепції холістичного маркетингу з метою застосування у маркетинговій діяльності підприємств готельного господарства.
| 2. |
Супрунова Є. С. Холістичний маркетинг основні положення і передумови формування [Електронний ресурс] / Є. С. Супрунова // Економіка та держава. - 2012. - № 9. - С. 72-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2012_9_21
|
|
|